wtorek, 23 lipca 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana do "The Versatile Blogger" przez Nathaly Horan  z bloga still-jeszcze. Zostałam nominowana do tego samego przez Agnieeszkaa Horan. z bloga imaginy  
Zasady konkursu:
1. Podziękuj nominującemu u niego na blogu.
2. Pokaż nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu.
3. Napisz siedem faktów dotyczących siebie.
4. Nominuj piętnaście blogów, które na to zasługują.
5. Poinformuj o tym autorów nominowanych blogów.

Fakty o mnie:
1. Mam na imię Olga i mam czwórkę rodzeństwa. 
2. Lubie czytać praktycznie wszystko ;-)
3. Gram w piłkę ręczną. 
4. Posiadam dwa psy Maja i Saba. 
5. Lubię słuchać różnych piosenek nie tylko One Direction.
6. Lubię gotować. 
7. Moimi ulubieńcami są Niall wraz z Louisem ale i tak wszystkich uwielbiam ;-)

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci z całego serduszka za nominację! Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy<3 Niestety... nie mam czasu aby się tym wszystkim zajmować, bawić się w to:(
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i przepraszam<3 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki wielkie dziewczyna za nominacje :*

    OdpowiedzUsuń